I slutet av juli är det dags för många företag att lämna in en årsredovisning, det vill säga en sammanställning av företagets löpande bokföring under det senaste räkenskapsåret. Men exakt när ska årsredovisningen lämnas in och var ska den skickas? Kan den lämnas in digitalt? Dessa frågor och många fler kommer vi att besvara under vårt nästkommande lunchwebbinarium där du som företagare får lära dig allt du behöver veta om inlämning av årsredovisningen.
Har du frågor inför webbinariet? Maila till hej@alltomjuridik.se.
I detta kostnadsfria webbinarium får du koll på:
- Vilka företag som måste skicka in årsredovisning
- Digital signering och inlämning
- Viktiga deadlines att känna till
- Hantering av årsredovisningen på årsstämman
- Konsekvenser vid försenad årsredovisning
Tid: Den 12 maj klockan 12:00-12:20
Säkra din plats och anmäl dig idag – varmt välkommen!